تغییرات علامت تجاری

تغییرات علامت تجاری

تغییر در علامت تجاری شامل موارد مختلفی همچون اصلاح طبقه و کالاها ،

تغییر نشانی، انتقال کلی یا جزئی از علامت تجاری و… میباشد

که در این راستا اولین قدم مراجعه حضوری به اداره مالکیت صنعتی و

همراه داشتن مدارک مورد نیاز (از جمله اصل گواهی و یا وکالتنامه معتبر

و همراه داشتن مدرک مثبت هویت) جهت اخذ شماره اظهارنامه و رمز در خصوص پرونده های قدیمی می باشد.

با توجه به الکترونیکی شدن روند تمامی پرونده ها می بایست پس از اخذ شماره

اظهارنامه و رمز، نسبت به انجام تغییرات با توجه به گزینه های مربوطه اقدام نمود

و سپس مدارک مربوطه را از طریق بارگذاری و سیستمی به اداره ارسال نمود.

موسسه حقوقی چترعدالت ایرانیان در این خصوص با به کارگیری از تجربیات وکلای

پایه یک دادگستری آمادگی دارد تا در این زمینه در کنار شما عزیزان تا حصول نتیجه مطلوب گام بردارد.

مباحثی که در مورد ثبت علامت تجاری با وکیل علامت تجاری می توانید در میان بگذارید:

_ شرایط لازم جهت ثبت برند و ثبت علامت تجاری چه می باشد؟

_ برای ثبت علامت تجاری و تغییرات علامت تجاری چه مراحلی بایستی طی شود؟

_ برای ثبت برند چه کارهایی لازم است؟

_ چگونه می توان برند ثبت شده و علامت تجاری ثبت شده را تمدید کرد؟

_ مراحل استعلام قبل از ثبت برند و ثبت علامت تجاری به چه صورت انجام می شود؟

وکیل علامت تجاری تغییرات علامت تجاری

نقل و انتقال علامت تجاری

نقل و انتقال علامت تجاری ممکن است قهری و یا اختیاری باشد .

با این توضیح که با فوت مالک حقیقی ،ورثه با دردست داشتن

اصل گواهی و گواهی انحصار وراثت و مفاصاحساب مالیاتی جهت انتقال علامت

تجاری به اداره مراجعه و پس از طی مراحل اداری ، علامت تجاری به نسبت سهم الارث بین ورثه تقسیم

و مراتب پس از درج در روزنامه رسمی و ثبت در دفتر و ظهرنویسی در سند به مالکین جدید انتقال می یابد.

نوعی دیگر از انتقال ، انتقال منافع از علامت تجاری می باشد که ممکن است به دلایل مختلفی همچون

عدم فعالیت شخص یا شرکت صاحب علامت تجاری صورت پذیرد که در این صورت مالک، منافع علامت

تجاری خود را برای مدتی معین به شخص دیگری واگذار می نماید